بستن اطلاعیه
شما می توانید جدیدترین نسخه زنفورو را از این لینک دریافت نماید.
بستن اطلاعیه
شما می توانید جدیدترین نسخه فارسی ساز را از این لینک دریافت نماید.

عمومی اخبار مهمی درباره amp

شروع موضوع توسط fns4565 ‏1/1/17 در انجمن سئو

  1. fns4565

    fns4565 کاربر

    ارسال ها:
    10
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    [​IMG]
    اگر نمی دانید AMP چیست لطفا ابتدا به مقاله تاثیر Accelerated Mobile Pages در سئو سایت سری بزنید و سپس این مقاله را مطالعه فرمایید.

    AMP یک ساله شده است و به سرعت در حال پیشرفت است. آیا در نهایت از طراحی واکنشگرا سربلند بیرون خواهد آمد؟

    بد نیست بدانید درحال حاضر بیش از 600 میلیون صفحه AMP در 700000 دامنه اینترنتی وجود دارد که البته سهم ایران از این میزان کمتر از 5% است …

    بلافاصله بعد از پروژه های تحقیقاتی جدید گوگل که نشان دهنده برتری موبایل در میان سایر دستگاه های نمایش صفحات وب در جهان بود ، شرکت در حال جشن گرفتن نخستین سالگرد سامانه شتاب دهنده صفحات موبایلی (AMP) می باشد و خلاصه ای از مراحل برجسته و موفقیت های حساب شده اش ارائه داده است .

    با توجه به اینکه گفته شد “بد نیست بدانید درحال حاضر بیش از 600 میلیون صفحه AMP در 700000 دامنه اینترنتی وجود دارد”، ناشرین AMP شاهد ترافیک تکراری بیشتر و نرخ مشارکت دهی بالاتری هستند. به عنوان مثال:

    • واشنگتن پست: 23 درصد در سیستم موبایلی کاربران جستجو شده اند که نرخ بازگشت 7 روزه دارند.
    • وایرد: 25 درصد افزایش در نرخ کلیک مستقیم از نتایج جستجو، با نرخ مشارکت دهی در تبلیغات افزایشی به میزان 63 درصد.
    • در یک تحقیق دابل کلیکی: بیش از 80 درصد از ناشرین AMP نرخ بازدید بالاتری را دریافت کرده اند.
    • نیوسئو : بیش از 37 درصد ورودی های این سایت مربوط به انواع دستگاه های تلفن همراه است.
    ماه گذشته، گوگل نتایج جستجو موبایلی را گسترش داد. شرکت گوگل تاکید کرد که AMP یک فاکتور رنک به شمار نمی رود. با اینحال، گوگل گفت که لینکها را مانند دیگر ورژن ها، در صفحاتی که AMP فعال دارند نشان می دهد.

    گوگل زمان زیادی را به نسبت سالهای گذشته صرف نمود تا ناشران و توسعه دهندگان موبایلی را قانع کند با شرایط واکنشگرا در نتایج کاربران موبایلی کنار بیایند. طراحی واکنشگرا و AMP متقابلا یکدیگر را در بر ندارند؛ با اینحال، صفحات AMP عموما سریعتر از صفحات واکنشگرا (RESPONSIVE) لود می شوند. ممکن است که AMP یه صفحات واکنشگرا ترجیح داده شود؛ با اینحال، گوگل موضع شفاف و رسمی در این خصوص اتخاذ نکرده است.(خودمانی که بخواهیم باشیم باید بگویم چه وقت گوگل موضع شفافی اعلام کرده است که این بار دوم آن باشد؟!!!!)

    نکته بحث برانگیزتر این است که یکی از کارکنان گوگل (آدام گرینبرگ) در کنفرانس SMX یعنی در Search Marketing Expo گفت که صفحات AMP لینک های نرم افزاری قدیمی را “با توجه به پیشبینی آینده” باطل می کند . که میتوان استدلال کرد باعث میشود کاربر به تجربیات جستجوی بهتری دست یابد.

    AMP در هسته خود دارای ابتکار عمل است تا بتواند تجربیات وب موبایلی را بهبود دهد. با توجه به اینکه AMP سورس باز است و توسط شرکتهای زیادی بهبود می یابد، گوگل رقابت صفحات موبایلی را با اپلیکشنها میبیند که برای ادامه موفقیت هایش الزامیست.

    خط آخر را درست نخواندید ! لطفا با دقت و تمرکز کافی بخوانید …

    حواستان جمع شد ؟!!